torsdag 1 september 2011

Idag har jag varit på Edelvik heeela långa dagen. Nä okej men nästan :p
Jag drog vid lunch å käkade med Bella å sen fikade vi å pratade :)
Jag fick också hem den här idag ;)
Och så var vi på återvinningen å slängde en lampa. Jag har aldrig varit där förr. Skäms på mig!
Jag ligger efter i tidsschemat så imorgon måste jag försöka packa allt inför trippen till Haparanda som blir av vid middagstid imorgon.
Just ja - i morse vaknade vi av att någon ringde till Gurra med dolt nummer. Jag tyckte att han skulle svara eftersom att det kanske hade hänt något varför någon ringde mitt i natten men han tryckte bara av ljudet för att nån sekund senare kolla på mobilen igen å svära lite över att klockan inte alls var natt. Klockan var 6.20 = hans plan skulle just lyfta å det var förmodligen SAS som ringde. Hahahaha, stackarn! Han fick jobba hemma idag istället ;) Första gången tror jag som han verkligen inte har hunnit dit även om han har försovit sig förr. Hans väckare verkar inte ha ringt? Eller var vi för trötta för att höra?
Nåja.
Ikväll har jag jobbat å nu sitter jag i min mysiga Onepiece i soffan och inväntar en tvättmaskin som ska bli klar innan jag kan sova.
God natt på er allesammans!
ps. Apelsinerna är fortfarande inte torra......Hur lång tid tar det mån tro?

Inga kommentarer: