tisdag 20 september 2011

Det blev en tidig morgon då Gurra skulle upp redan kl 4.30 och jag kl 5 men det löntes inte att försöka somna mellan så jag klev upp typ halv 5... Sen gjorde jag mig i ordning och körde iväg mot Umeå och universitetet. I bilen hände det något konstigt. Helt plötsligt fick jag köra åt sidan och stanna till då jag lyckats komma med i Rix fms tävling i radion. Rixkampen. I direktsänd radio skulle svarade jag rätt på 7 av 10 frågor på 45 sekunder vilket gav mig 300 kr! Man kan ju knappt tro att det är sant?! Om det nu är det vill säga? Jag förstår inte hur de ska ge mig pengarna då de bara tog namn å nummer men.
Efter gruppredovisning åkte jag hur som helst en sväng på Jysk å handlade för att kompensera vinsten haha!
När jag kom hem tog jag det lugnt, pluggade lite å så gjorde jag den här:


En lite höstig en...
Så här såg den ut ikväll :) (dålig bild så in i norden!)


Jag hann också med att jobba ikväll...eller personalmöte...
Imorgon är det skola igen.
God natt allesammans!

Katta

Inga kommentarer: