lördag 17 september 2011

Fullt upp blir inledningsorden!
Igår pluggade jag på förmiddagen och sen hälsade jag på hos Maria, Jon, Thea och lilla nya familjemedlemen...en söt och underbar liten flicka! Det var trevligt och kul att få prata med Maria som jag inte sett på nån vecka...
Jag glömde berätta att i förrgår när jag var hos Marie fick jag en lampa av henne.


Den blev bra här hemma hos oss tycker jag.
Nu kan Sara få tillbaka hennes haha. Jag har bara lånade lampor!?!
Efter besöket hos Maria, eller var det före? Jag är senil... Nå väl, jag höstpysslade i alla fall lite...


Bilden gör den inte rättvis men de blev finare med systemkameran fast jag orkar inte föra över bilderna å så skriver jag ju från mobilen nu ändå så :p
Å just ja! Idag skulle jag ju göra i ordning en kruka med höstsaker ute men det har jag glömt bort! Jag har bara latat mig idag med att se på program och ja, jag har ju målat lite också...till mitt projekt ;)
Igår kväll jobbade jag förresten på fritidsgården och det var disco. Yeah. Mycket ungdomar (för att vara Burträsk) och mycket trevligt!
Ursäkta hoppen mellan saker haha.
Nu ska jag duscha för sen blir det middag med Gurras familj.
Hej hopp allesammans!

Katta

Inga kommentarer: