måndag 12 september 2011




Man kan tro att det är ett skämt men icke... Dessa böcker (inte hela de tjocka) + en till kursbok + 5 barnböcker ska vi läsa innan veckans slut. Mellan 500-700 sidor ungefär. + föreläsningar, lektioner, gruppuppgift och individuell skriftlig uppgift på 2-3 sidor. Det känns inte riktigt rimligt men det tycker tydligen lärarna som la schemat... Nåja, det är bara att bita ihop. Utöver detta så måste jag även försöka läsa ännu mer så att jag kan jobba de dagar jag tagit på mig på förskolan framöver...
Nu till något roligare...
Igår åkte jag ner till Umeå och Anna för att umgås lite. Hon började helt plötsligt gräva i hennes jättestora kexchokladsask som hon hade vunnit och då började jag skratta lite haha!


Idag har vi haft grupparbete på universitetet, sen har jag pluggat och sist men inte minst så har jag jobbar kväll.
Nu ska jag sova för imorgon är det skola och jobb igen!
Sov gott allesammans!

Katta

Inga kommentarer: