lördag 24 september 2011

Igår var det dags för att fånga storgäddan igen ;)
Tillsammans med lite fika såklart ;)


Tyvärr blev det ingen storgädda men 4 mindre gäddor blev min fångst och 3 för bror Anders. Fast okej, jag tappade en av de 4 å Anders tappade också en...


En gädda ville lämna avtryck på brorsan också...


Vädret hade väl kunnat vara lite bättre då jag återigen hostar och är förkyld idag men det var rogivande att få sitta på sjön igen och magkatarren har inte återfunnit sig än, ta i trä ;)
Igår kväll jobbade jag å det var spakväll med ungdomarna på badhuset. Vi hade en riktigt mysig kväll med härliga ungdomar.
Bella sov med mig i natt å idag har vi latat oss i soffan heeela dagen. Eller jag har faktiskt dammtorkat och dammsugit också.
Nu väntar jag på Marie för vi ska handla och laga mat tillsammans för att sedan bara mysa å ta det lugnt :)
Ha en trevlig kväll allesammans!

Katta

Inga kommentarer: