torsdag 22 september 2011

I natt sovde jag ju hos Anna och igår åt vi pizza. Anna hade dåligt med knivar hemma...


Efter en förmiddagsföreläsning idag om dator i förskola/förskoleklass så åt jag lunch med min kära mot på hotell Björken (sjukhushotellet?) innan jag åkte hem till min klasskamrat Linda å lånade en bok.




Denna ska jag lära mig tills på måndag då den ska läsas för min basgrupp...
Linda hade det för övrigt sjukt fint hemma och man blir ju måttligt sugen på att inreda en massa haha.
När jag kom hem drog jag och handlade en massa mat då kylskåpet har ekat tomt ett tag nu...
Efter middagen, som för ovanlighetens skull blev blodpudding, så hämtade jag upp Linda och körde mot Sara för att ha junta igen :)


Ikväll skulle vi göra höstkransar att sätta på ytterdörren.
Först plockade vi saker i skogen


Sen började vi göra kransarna





Vi tog en paus för att fika det Sara hade bakat kvällen till ära :)


Ingen hann klart sin krans men vi gjorde början på dem och fortsätter hemma för nu ses vi inte förrän i slute av oktober.


Och då blir det nya saker vi ska göra ;)
Nu är jag hemma och ser Kniven mot strupen innan det är dags att sova. Imorgon blir det att plugga hårt och sedan jobba kväll. Vi ska ha SPA-kväll på badhuset med tjejerna från fritidsgården. Det brukar vara riktigt mysigt :)
Hej hopp allesammans!

Katta

Inga kommentarer: