onsdag 14 september 2011

Jag skulle verkligen vilja vara en person som hann med allt som jag vill hinna med. Jag skulle för det första vilja bli fri mina förkylningar för att sedan hinna spela både innebandy, fotboll och badminton. + gymmet såklart. Jag skulle också vilja hinna med att engagera mig i saker, så som Burträsks utveckling å framtid. Jag skulle vilja hinna med att vara en pysslig person som kunde göra supermysigt här hemma å renovera å sånt. Men då behöver jag ju även pengar. Å pengarna kommer ju inte in om man inte jobbar... Visserligen har jag ju två jobb men ett av dem, fritidsgården, startade ju nyss upp igen så lönen kommer först i slutet av september...Jag hade även sökt fel på studiemedelansökan så har inte fått pengar därifrån heller. Men nu är det så att jag har tänkt klara allt det här på något sätt ändå! Eller nä, inte allt. Fotbollen å bandyn får ligga på is lite då det inte finns tillgängligt här i byn. Å Burträsks utveckling tar jag ett annat år ;) Men resten :)
Det är bara att blicka framåt å hitta tiden tänker jag!
Å titta bara här på vad jag fick av Anna.


Dessa ska få sig en fin plats, kanske redan i helgen.
Mitt projekt ska bli klart då också förhoppningsvis.
Å så ska jag ju jobba fredag kväll ja, just ja. Nåja, huvudsaken att man mår bra, har roligt å klarar sig så duger man väl tänker jag :)
Nu ska jag testa min eltandborste som jag fick för snart ett år sen men hade glömt bort...


Sen plugg igen...å sen till Marie på middag med hon å Rebecca + lille Scott :)
Tack å hej!

Katta

1 kommentar:

moa sa...

det är dom där pengarna som ställer till det!! om man hade typ obegränsat med peninga så skulle man inte behöva jobba = mera fritid = mera tid = gladare människa
då skulle man hinna med saker man inte hinner med nu, man skulle kunna göra alting man ville göra! (typ renovera, köpa häst, hus eller bara resa bort om man kända behovet av det)

vars ä alla peninga?