söndag 4 september 2011

Nu är jag hemkommen efter en helg i Haparanda med Sara, Marie å Linda. Vi kom upp vid 23-tiden i fredags kväll å bestämde oss för att parkera husbilen utanför Ikea bredvid flera andra campare :p Vi spelade lite spel innan vi la oas och sov.
Igår vaknade vi, åt frukost å gick sen på Ikea och köpte nå småsaker och sedan över till Finland en sväng.


Där shoppade vi lite kläder å handlade nå likörer på Alko. Jag köpte en hjortron/grädde som var rätt god faktiskt.



Jag höll euro i min hand för första gången i mitt liv. Det var jobbigt å svårt att förstå hur man skulle veta vad pengarna var värda haha. Aldrig mer!!





Vi smakade förresten likören på kvällen då vi spelade spel å hade det mysigt i husbilen :)


Sara å Linda hade mest ögonen på en bil som skulle bärgas...det å raggande småpojkar med bilar var det vi såg från vår "camping"...


Idag klev vi upp å gjorde oss klara för att hinna äta frukost på Ikea å handlade sedan allt som möjligt gick att få in i husbilen innan vi begav oss hemåt.
Vi käkade lunch på en mysig restaurang i Kalix å körde sedan vidare. Marie inhandlade Expressen å söndagsbilagan som hade detta uppslag:


Yeah.
Nu ska jag snart sova för imorgon börjar skolan om!!!!
Gurra å jag åker ner till Umeå tillsammans då han ska flyga därifrån.
God natt allesammans

Katta

Inga kommentarer: