onsdag 28 september 2011

Så rik som jag har hunnit vara idag, så rik har jag aldrig förr varit. Jag höll på att svimma när jag såg hur stor summan på mitt konto var! Men vad gör det när det tog slut direkt? Så alla tjuvar, det löns då inte att tjuva mitt bankomatkort för det är alltid tomt haha. Men det var ju roligt att ha pengar för en gångs skull, så länge det varade!
Idag har det även varit skola och jobb för min del. Huvudet har varit oerhört tomt idag å jag har inte alls kunnat vara effektiv :( en liten nostalgitripp blev det däremot då läraren tog fram denna bok å frågade om vi hade haft den under vår skoltid.


Jag minns den som om att jag höll i den igår :p
Det var rätt skönt att se bio med ungdomarna ikväll... Vi såg "Jag saknar dig" och jag grät flera gånger under filmen! Se den!
Nu ska jag sova för det blir Umeå även imorgon...
God natt allesammans!

Katta

Inga kommentarer: