fredag 12 augusti 2011




När jag vaknade idag så gick jag en prommis på 3,5 km... Och jag var helt slut efteråt... Då la jag mig i soffan å slöade i nästan 2 timmar innan jag tvingade upp mig själv, kokade lite kaffe, drack kaffet och började sedan städa och torka ur skafferiet. Detta fick mig att tänka på hur ofta folk gör sånt? Städar och verkligen torkar ut ex skafferiet? Jag gör det ca 1 ggr/år. Hur ofta skurar folk duschen/badkaret? Torkar listor? Rengör element? Jag kanske är en hemsk människa men jag glömmer bort typ element å listor... Elementen har jag bara rengjort en gång sen vi flyttade in å det var i våras. Sen tyckte jag att de blev skitiga direkt igen men va fasen. Vi har såna där gamla som är sjukt jobbiga att rengöra...pust...


Nåja, efter middagen åkte iaf jag och Tina in till stan å solade. Det var skönt men lite läskigt...
Nu ligger jag i sängen å har hunnit måla om mina naglar här under kvällen inför helgen.


Mycket skönt!
Sov gott nu allesammans!

Katta

Inga kommentarer: