söndag 21 augusti 2011

Helg=fullt upp=sant! Jag är sämst på att uppdatera under helgen men nu har jag faktiskt haft fullt upp också. I fredags var jag först barnvakt åt en sovande sötnos till gudson. Sen skjutsade jag in Michael till stan å passade på att stanna hos Marie en sväng innan jag även hann med ett besök hos Sara för att lämna lite kläder...
Igår var jag först på höstupptaktatsträff i skeå med alla kollegor och sen så skyndade jag mig hem, hämtade upp Gurra och drog till Rebecca och Jonas för mat och trevligt sällskap av dem, Marie, Empan å Conny. Vi åt paj som Marie hade bakat;


Och så testade vi detta vin som var helt okej :)


Vi kom hem vid 01-tiden i natt och idag sovde jag ut innan det var dags att träffa kollegorna igen för fortsatt planering inför hösten, fast denna gång här i Burran. Jag kom hem lagom till middagen och nu inväntar jag Anna för lite Bingolottospel såhär på söndagskvällen. Har det blivit en tradition efter denna gång då vi har spelat två söndagar i rad eller?
Imorgon är en rolig dag för då händer nått hemligt som jag tycker är kul. Inte kul för någon annan men :p
Ha en toppenkväll allesammans! Katta

Inga kommentarer: