måndag 1 augusti 2011

Idag var det jobb igen - och oj vilken lyxig dag vi hade idag. Vi snittade 4 personal på 7 barn. Det var skönt!
Efter jobbet plockade jag ca en halv liter hallon och sen betalade jag inför den stundande jobb/semestertrippen till Göteborg som äger rum den 25-27 augusti. Det ska bli toppenkul och beroende på när skolan börjar så planerar jag in hemfärden :p
Jag hade sen tänkt klippa gräset ikväll men vi fick oväntat besök av Magnus som var ute och körde motorcykel - mycket trevligt! :) Synd bara att Gurra är sjuk än men han lyckades då hålla sig vaken i alla fall ;)
Jag kom hur som helst på att jag skulle baka en sockerkaka och göra en halloncreme på som jag aldrig har gjort förr. Allt blev klart 22.30 så nästa gång ska jag börja tidigare tror jag...
Smaka kakan ska vi göra imorgon ;)
Nu ska jag sova för imorgon börjar jobbet kl 7 :)
God natt allesammans!


Katta

Inga kommentarer: