måndag 29 augusti 2011

Jaaa, så var det dags då...att visa den nya pärlan:
Nu har väl alla sett den redan men... haha.
Vi har i alla fall köpt en ny bil som vi är väldigt nöjda med ;)
För övrigt så har jag idag haft semester. Eller? Jag hade skrivit en lång lista på att göra-saker. Jag hann inte ens med hälften då jag hade glömt vissa saker så som att jag var tvungen att städa upp efter resan, ni vet typ tvätt å sånt. Pust.
MEN. Jag har i alla fall varit å köpt ett gymkort för ett helt år så att jag kan komma igång med träningen igen. Bara förkylningen jag har nu vill ge sig. Vet att den kommer att bli värre om jag tränar nu så vill vänta några dagar få se.
Jag har också inhandlat en Onepiece som förhoppningsvis kommer innan helgen om jag har tur ;)
Jag har jobbat med MK på dan å på fritidsgården på kvällen...men ändå känns det som att jag har semester?! Det måste va positivt!
Imorgon ska jag också jobba med MK på dagen å fritidsgården på kvällen. + att jag ska hjälpa Bella att flytta!
Förresten måste jag ba visa en bild på när jag skulle hämta upp Sara igår kväll innan vi begav oss till Marie för god mat (pizza) å bingolottospel...
Hennes får har en tendens att smita å katten hjälpte oss att försöka få hem dem igen hehe...
Nu ska jag strax hoppa i säng.
God natt allesammans!

Inga kommentarer: