torsdag 4 augusti 2011

Ojoj, igår var jag så trött att jag somnade i soffan. Det var längesedan.
Just nu ligger jag också i soffan men jag har inte tänkt somna lika tidigt ikväll då jag var jätteslut i morse eftersom att jag inte mår så bra när jag sover för mycket :/
Igår jobbade jag i alla fall och på väg till jobbet fick jag punktering på cykelhjulet... Efter jobbet så städade jag här hemma. Dammtorka, dammsuga, skura, tvätta å byta sängkläde + att damma mattorna stod på listan och allt gjordes. Pust va skönt. Synd bara att det typ är lika skitigt igen idag.
Idag har jag också jobbat (inte så ovanligt) och på rasten drog jag iväg å handlade mat + ett nytt cykelhjul + slang, så nu kan jag cykla imorgon igen ;) Med ett svart å ett grått hjul hehe.
Ikväll efter jobbet har jag inte rört mig mycket. Jag lagade middagen men sen har jag legat i soffan. Jag har oerhört ont i ryggen å magen ikväll. Inte bra. Trodde också att jag skulle ha blivit av med hostan så har inte tagit så mycket Bisolvon nu igår och idag men det var ett misstag för nu är jag hostig igen :/
Jajja, hur som helst.
Imorgon blir det att jobba den sista dagen på sommarjobbet. Det känns konstigt!! Fast jag vet inte, kanske behöver de vikarie någon dag...
Nu ska jag vila ryggen en stund å se klart filmen som går på tv. "Fyra veckor i Juni".
God natt sen allesammans!

Inga kommentarer: