måndag 8 augusti 2011

Efter en helg som började toppen med födelsedagsfirande å middag tillsammans med Anna, Muggis å Empan så har jag resterande del legat i feber...
Jag är fortfarande inte helt återställd och idag blev Gurra less på att inte heller vara helt återställd från förkylningen så nu ringde han vårdcentralen få se.
Känns surt att inte ha kunnat hälsa på mamma på hela sommaren då jag varit sjuk hela tiden. Då hon gått på cellgift så har hon inte kunnat träffa mig...
Hoppas att vi får nå penicillin eller nått.
Hur som helst så håller jag på att göra klart min hemsida och ja, den blir toppenbra ;)
Nu ska jag bara få in bloggfunktionen på den...och så hoppas jag att folk läser den via firefox eftersom att den ser lite konstig ut via internet explorer haha. Måste nog ordna det också men det får jag ta senare.
Nu ska jag å Gurra fortsätta att njuta av semestern genom att ligga i soffan heeela dagen vid var sin dator.
Förresten - världens största grattis till Evelina och Christoffer Hugosson som gifte sig i lördags! Hade så gärna velat vara där om det inte vore för febern :/
Ha en toppendag allesammans!

Inga kommentarer: