måndag 15 augusti 2011

Just nu sitter jag i soffan med en kaffekopp och förundras över hur otränad jag är då jag har kopiöst ont i ryggen efter denna dag. Som mestadels har bestått av att plocka svarta vinbär. Det har blivit några liter under dagen vill jag lova. Typ 8 liter kanske? Varför säger man liter när man plockar bär? Å inte kilo? Eller säger man kilo?
Nåja, nu är det bara en buske kvar i alla fall. Å vi har bara tre buskar så det fanns en del bär vill jag lova...
Medan jag plockade slutet av bären ikväll så fotograferade Gurra lite på gården.
Betyder detta att hösten är på väg?
Fast dessa kanske visar motsatsen? :)
Resten av alla fina bilder han tog får ni se på min hemsida sen :) Jag har inte riktigt haft den tid jag behövt för att göra den klar än men snart så...
Jag har även hunnit med att följa Empan till stan en sväng idag...vi var bara på Coop, Myrorna å Jacks. Riktigt härligt att slippa gå på själva stan :)
Nu ska jag se lite tv innan det är sovdags.
Imorgon ska jag umgås med Sara som för en gångs skull är ledig samtidigt som mig :)
God natt allesammans!


Inga kommentarer: