onsdag 24 augusti 2011




Just nu ligger jag i hotellsängen efter frukosten och ser på tv samtidigt som jag funderar på att ta mig ut på stan en sväng för att hitta lite duschcreme att inhandla så att jag kan duscha sen. Jag hade visst glömt min egen hemma och med min allergi är hotellets egna utesluten. På tal om allergi så är jag allergisk i detta rum tror jag. Det luktar konstant herrparfym vilket inte är det bästa jag vet direkt :/
Just ja, i förrgår anmälde jag mig som intresserad att sitta med i publiken för Filip och Fredriks Breaking News... Å igår ringde en kvinna då vi var på väg till gamla stan. Tyvärr för att säga att det var fullt igår och idag å erbjöd nästa vecka men då är vi ju tyvärr redan hemma igen...
Nåja. Idag funderar jag på att pröva glasögonbågar... Tänkte att det kanske finns lite fler att välja på här.


Hej hopp.


Katta

Inga kommentarer: