torsdag 25 augusti 2011

Ibland säger folk (nä inte bara du Muggan ;p) att vi hela tiden verkar äta en massa gott när vi är ute. Å jo, det gör vi nog. Vi har en tendens att lyxa till det hela lite väl ofta haha! Men vi lägger gärna pengar på att testa mat ;p
Ikväll testade vi ett ställe här i Gbg just nedanför hotellet. Jag käkade pasta med gorgonzolasås å färska champinjoner. Mums!


Till efterrätt blev det chokladkladdkaka med hallonsås å vispgrädde. Men hallon? Hmm...snarare björnbär skulle jag säga...men det kan ha varit björnbär i hallonsås...eller nått.


Det var hur som helst gott.
Före middagen hämtade jag ut mina grejer inför morgondagen.
Och nu efter middagen ligger/sitter jag i hotellrummet och drömmer om en Onepiece medan vi ser på True talent.
Men just ja, nu måste jag måls naglarna!
Hej hopp!


Katta

Inga kommentarer: