söndag 14 augusti 2011

Igår var det som sagt Slaget om Bodbysund. Jag sa att mitt lag skulle vinna...å det gjorde vi också ;) Vi hade först Burträskbingo i vanlig ordning ;) Det var riktigt kul. Vi skulle bland andra göra dessa saker...


Å hitta dessa platser...


Efter det så var det olika stationer med uppgifter. Ex. rulla en 200 kg tunna sicksack genom en bana uppför en kulle så många gånger man hann på 10 minuter. Det var 10 min på alla stationer. På en annan skulle laget hissa en person upp å ner från vattnet upp till en ringklocka som hängde uppe på en traktors lyftarm typ. Vajern som vi drog gick genom samma arm om ni fattar haha. På en annan station skulle man simma ut å plocka upp 6 kräftburar med ledtrådar i. Det var ex en fruktkorg i ena, en kiwi i en annan, en stövel i den tredje osv. Det gemensamma var Italien... Nästa station var bungyrep runt ett träd som man fäste runt sig med ett bälte å sprang för att nå å he ner kulor i koppar med olika poäng beroende på avstånd. Man flög tillbaka kan jag säga... En station skulle man gå runt ett elstängsel med en rund ring utan att få ström. Jag fick ström 3 ggr å trodde att jag skulle dö. Sen var det även en station med klurigheter så som att lösa gåtor, hitta ord osv. Efter dessa stationer så skulle vi utföra ett spex efter middagen. Vi fick i uppgift att spela upp Guldlock och de tre björnarna i en egen opera/musikaltappning... Jag sjöng.
När klockan närmade sig 00.30 så åkte jag hemåt. Riktigt kul hade jag! Det är så kopiöst bra planerat!!!
Nåja, idag har jag hängt med Anders, Marie å Anna. Jag, Marie å Anders drog till Anna å fikade å solade uppe på deras hustak.






Mycket mysigt var det :)


Sen hämtade vi mat från Herrgårn å Anders for hem.


Sen spelade jag, Anna å Marie Bingolotto här hemma, utan vinster, innan jag skjutsade hem Marie till stan.
Nu ligger jag i sängen å ska sova.
Så god natt allesammans! :)

Katta

1 kommentar:

MOA! sa...

Haha! Låter som världens sjukaste tävling du har deltagit i typ :P

Stor kram