onsdag 10 augusti 2011

Igår hade jag fullt upp i Skeå då jag först var å hälsade på Josefin, som är inneboende hos Magda nu, och efter jag snyltat till mig en mysig liten middag med dem båda så drog jag vidare till Marie där jag la mig i soffan å slappade tills Marie kom hem :) Jag hade tänkt sola på Sun Tan men jag har endast solat en gång i mitt liv och det var i Burträsk för typ 8 år sen? så jag fattade absolut ingenting när jag kom in dit så jag vände å gick ut igen..... Jag hoppas att Tina kan lära mig imorgon då vi åker dit tillsammans. Jag ska absolut inte sola så mycket i mitt liv men jag måste verkligen sola bort nå streck så att jag kan ha nå klänningar sen :)
Nu idag är jag i alla fall i Piteå med Marie och Rebecca. Marie tatuerar sig å jag tror jag har hittat mitt tatueringasställe då jag hör musiken här inne å ser inredningen hehe :)


Jag hoppas att de är duktiga också ;)


Jag har även handlat pyttelite på stan ;)


Katta

Inga kommentarer: