onsdag 24 augusti 2011

Ikväll åt vi på Pub Anchor, som vi alltid gör när vi är här :)
Jag smakade en ny maträtt:


Nån kycklinggrej fylld med mozzarella med saffransås till å så grönsaksrisotto... Mycket gott men alldeles för mycket mat. Jag åt inte ens upp halva.
Ändå gick Gurra å fixade detta nu senare ikväll, till efterrätt :p


Vi hade egentligen tänkt dra och cykla runt en sväng men 165 kr/cykel?!?!?!? För 3 timmar?!?! Svinaktigt å alldeles för dyrt!
Så vi ha lega i sängen istället.
Just ja, igår stötte vi på September (artisten) vid restaurangen, å idag på väg till Anchor mötte vi Erik Segerstedt. Jag hade tänkt hälsa då vi möttes på trottoarkanten då jag trodde att det var någon jag kände, men hann hejda mig just innan. Jag tror alltid att jag känner personen då det är kändisar då de ser så bekanta ut :p
Nä nu ska jag se på Breaking News.
Hej hopp!

Katta

Inga kommentarer: