måndag 1 november 2010

Tiden går fort när man har roligt (och då man skriver en rapport).
Vad har hänt sedan sist då?
Ja i fredags var det tjejkväll hos Linnea, och så här kul hade vi med bland annat Galenpanna på schemat:



 I lördags hade vi personalmys hos Josefin. Vi åt gudomligt god mat och hade jättetrevligt - även om det inte syns på bilden hahaha.



 Lördagen var för övrigt min sista dag som långhårig:

Efter klippningen så drog jag, Marie och Rebecca på Tatung och käkade. Jag åt och åt och åt. Det var otroligt gott:
Och efter maten for vi och såg Himlen är oskyldigt blå. Den var riktigt bra tycker jag!
Jag kan summera helgen som en toppenhelg helt enkelt!
Idag har jag promenerat med Gibson, två gånger, och även hunnit lyckas riva ner en spegel på Anderssons toalett. (FÖRLÅT!) och jag kunde inte ringa och beklaga mig till Anna heller då hon är utan telefon (hoppas förresten att hon återfick den idag och kan ringa mig sen ;)
Annars så har jag suttit och skrivit på min rapport som ska skickas iväg ikväll. Jag har lite smågrejer kvar att fixa som Gurra ska hjälpa mig med efter middagen.

Gurra håller förresten på att laga middag till mig. Jag har ingen aning om vad han lagar för något men jag längtar efter att få äta det ;)
Ha en trevlig kväll allesammans!
Just ja, jag höll på att glömma den viktigaste nyheten - jag klarade tentan!!!!!!! Det känns SÅÅÅÅ skönt! :))

3 kommentarer:

moa sa...

oj, vad fin du blev i kort kort =) sj skulle ja aldrig våga =D

my sa...

håret vart ju jättesnyggt! :)

my sa...

ja tack detsamma! :)
hade nog gått bättre om jag inte sovde bort hela dagen och hade en äckeldröm som på riktigt ALDRIG tog slut! hahah
vad bakar du? ;]