måndag 22 november 2010

Sitter på skolan och filosoferar över om jag ska orka läsa lite ur en bok eller om jag bara inte ska göra något alls? Hmm...
Jag åkte buss i morse eftersom att jag ska vara i Skellefteå kl 18.30 + att jag verkligen måste plugga så då kändes det som ett bra alternativ. Jag kan ju plugga på bussen men det skulle ha blivit lite halvsvårt ifall jag hade kört själv. Plugga och köra är ingen bra kombination............
Nåja, jag har i alla fall avnjutit en väldigt god lunch på Corona, alldeles ensam haha. Jag såg riktigt hur folk stirrade på mig men gusis så skönt det var att få sitta själv och äta...jag är inne i en jag-period tror jag. Jag vill mest bara vara...inte göra något.
Igår gick vi för övrigt och la oss innan 20.30...lite väl tidigt kanske med tanke på att jag verkligen inte kunde somna förrän vid 21.30 men det var ju nog tidigt det... Att jag somnade så tidigt gjorde ju dock att jag vaknade 03.45 och var döpigg... fast jag somnade ju om i tre timmar till innan jag klev upp. Då var jag inte lika pigg men ändå relativt vaken.
Nä nu ska jag plugga lite till har jag bestämt mig för...och låta datorn laddas så att jag har batterier på bussresan till Skeå.
Ha en bra dag allesammans!

1 kommentar:

my sa...

jag drömde om dig inatt förresten, du skulle sminka mig och var så sjukt ivrig haha det var rätt kul ;)