måndag 8 november 2010

Operationen hade gått bra och mamma vaknade då i alla fall, vilket var huvudsaken!! Hon ligger kvar på lasarettet någon till dag men jag pratade med Hans och han berättade. Imorgon kanske jag kan prata med mamma få se... Det känns underbart bra! :)
Annars har det hänt lite annat spännande idag men det är en hemlighet som jag håller för mig själv ett tag till :)
Cellprovet gick förresten bra, fast jag hade inte förväntat mig något annat heller...det gick ju otroligt snabbt.

Nu har vi nyss fikat lite och så ser jag på Ung och bortskämd. Riktigt sjukt haha. Snacka om puckade människor. Jag är bortskämd men va fasen är då dom?
Här kommer förresten lite bilder från LIF-festen (dock så är kameran på väg att ge upp ser jag...kvallan är sämst).
...och så här gott hade jag och Gurra det i fredags...
+ lite chips ;)
Ha en trevlig kväll allesammans!

1 kommentar:

Moa sa...

Hoppas din mammi kommer att må som en prinsessa!
Kram på dej