fredag 26 november 2010

 Ja i veckan har jag i alla fall hunnit göra advent här hemma. Det är dock rätt mycket grejer kvar som ligger framme och skräpar. Typ kartonger och sånt. Men lite mysigt är det i alla fall redan nu :)
Igår var Rebecca här. Vi gick en prommis med Gibbe och titta så vackert det var ute i snön:
Efter promenaden så åt vi tacopaj till sen lunch, som jag lagade, och sedan så åt vi klass typ kl 16. Med andra ord blev det min middag igår. + ett päron, en liten chipspåse, en liten chokladbit och en dricka (Orange) på jobbet på kvällen. Det är nackdelen med att jobba där det finns godis - det är så attans svårt att låta bli!!
Nåväl, idag är jag inte så kry. Hade feber i morse men det verkar ha gått över och jag laddar inför kvällens jobb som äger rum på badhuset där det blir SPA med tjejerna. Hur lyxigt har man det inte på sitt jobb egentligen? Gurra frågade om jag hade haft en bra jobbkväll igår och svaret blev "Ja ikväll har vi spelat mördarboll, biljard, käkat godis och bara haft det bra!" Snacka om toppen va? :)
Nu ska jag skynda mig att hoppa in i duschen och sen blir det att laga mat så att jag hinner få i mig något innan jobbet börjar.
Imorgon blir det att hjälpa Empan och Conny med att flytta till deras nyköpta hus! Bara jag inte blir mer sjuk!!
Ha en toppenkväll allesammans! :)

3 kommentarer:

Anna sa...

JUL MYSPYS! :D

Mli sa...

Hoho du måste lätt söka ;) Visst är de kul! Jag är såå taggad på att sitta bänkad varje kväll och titta :)

Rebecca sa...

Halloj! Tack för senast var jätte mysigt! Och JA mary kay är jätte bra men på lyko har dom så mycket mer än mary kay, typ shampo och sånt var det mest jag syftade på juh :) Kram nu ska jag gå i säng..