söndag 21 november 2010

Äntligen hemma igen!
Är helt slut efter helgen men det har samtidigt varit en oerhört rolig och intressant helg med mycket intryck och annat :)
För att lägga in en bild så tänkte jag bara visa de senaste inköpen...
 Kläderna från Gina och skorna från Skopunkten.
Okej, kläderna gör sig inte riktigt på bilden men de är fina, tycker jag ;) Och framförallt: Mysiga! 
Skorna är ju döcoola men det ser ni ju själva ;)
Nåja, nu kanske jag ändå börjar känna mig lite halvhungrig. Jag kanske ska ta mig lite köttgryta från i fredags ändå.
Stackars Gurra viker tvätt för fullt. Han är så snäll!
Nu ska vi äta.
Kanske att det får bli Maria Wern ikväll om jag får välja! (fast det får jag ju alltid :)
Skola imorgon till 16.30 och sen direkt vidare mot Skellefteå för en kurs...stress!
Ha en trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer: