måndag 8 november 2010

Idag är det en konstig dag. En bra sak sker idag men även en dålig. Jag mår lite illa just nu men jag hoppas att det går över vid middagstid då jag får besked. Jag förstår inte varför det ska behöva hända så mycket saker för samma personer? Jag tycker att det är irriterande då man inte kan styra över det heller. Det går inte göra något alls åt det. Bara hålla tummarna.
Ja för er som inte vet. Mamma ligger alldeles strax och ska operera bort sin bröstcancer. Känns rätt hemskt då hon drabbades av cancern Myelom för 4,5 år sedan men som hon blev relativt friskförklarad av senare då hon gjort en transplantation (säger jag rätt nu?). Den kom tillbaka förra året men behandlades med sprutor och hon blev fräsch men nu för någon månad sedan så kom detta. Min mamma är en stark människa. Hon har klarat sig genom allt. Idag håller jag tummarna för henne och nu drar jag på cellprov.