söndag 28 november 2010

 Så här mysigt hade Zingo det idag.....
Efter ännu en helg så sitter jag här i soffan och väntar på att snart gå och lägga mig. Imorgon är det skola igen och det känns tungt just nu bara för att jag har varit hemma i princip hela veckan...
I fredags jobbade jag till kl 00.00. Vi hade som sagt SPA på schemat, på badhuset. Det var riktigt mysigt och kul! Men man blir ju lite slut av att ha badat en massa...
Igår hjälpte jag som sagt Empan och Conny med deras flytt. Jag vet inte ens vad jag gjorde. Jag gick typ bara runt och runt men...dagen flöt på bra och huset var supermysigt! :)
Idag vaknade jag vid 11-tiden och då läste jag ut en av böckerna som skall läsas innan tentan och började läsa på en annan, skrev klart ett litet arbete och sen så klev jag upp. Jag gjorde mig i ordning och inväntade Empan. Jag, hon och Gurra drog upp på Naturbruks på julmarknad och inhandlade en gullig skylt + rökt fläsk. Vi drog sedan ner till Burran igen och gick på skyltsöndagen en snabb sväng och köpte lite rött tyg som ska fästas på två stolsdynor och två fina kuddfodral + innerkuddar till dom :)
För ett tag sen så åt vi så här gott:
 Rökt fläsk
Grillat bogfläsk
Grillad fläskfilé (fast okej, bilden är bogfläsket men va fasen, fläskfilén såg ut såhär ;)
Nä, nu ska jag kolla lite mer Beck men när det är paus så blir det nog att sova.
Eller nä just ja. Jag ska ju fixa gelénaglar först...
God natt allesammans!

1 kommentar:

Rebecca sa...

Åhhh så jävla gott!! Vill ha meed :)