tisdag 16 november 2010

Oj, det tog ett tag för mig att skriva, men den som väntar på något gott... ;)
Läget är väl oförändrat sedan sist. Lite mer snö men annars så. Det var strålande sol idag och -11 på termometern.
Lite kort om helgen:
Fredagen bestod av att hälsa på Rebecca (och Jonas såklart :) i Bureå. Vi hade det mysigt med en massa godis, chips, grönsaker och dipp framför tv:n :) Jag fick även känna lilla pojken i magen sparka. Jag hoppade till hihi. Tänk att det ligger en liten människa där inne. Helt otroligt. Ja alltså inte i min mage. I Rebeccas :)
I lördags var det plugg, sitta på loppisen här i Burran en sväng och sedan inflyttningsfest hos Tina och Pär.
I söndags var det fars dag och den spenderades hos Gurras föräldrar med smörgåstårta, prinsesstårta och trevligt sällskap! Vad mer kan man begära en sådan dag? :)
Igår var det skola igen...jag gick till 15.00 och hade 1,5 timmes lektion idag så jag passade på att sova hos Peter och Clara :) 

Jag fick mysa med en liten söt pojke också! Han är så underbar. Snacka om att man blir på gott humör då man får mysa med en liten bäbis :) Fast han är inte så liten längre hehe.
Ja, jag har helt enkelt haft det toppenbra och fick en såååå rolig fråga igår. Men det tar vi någon annan gång ;) Den gjorde mig i alla fall hur glad som helst!!!! 
Som sagt, det var skola idag också. Obligatoriskt seminarium. Det började med att jag kom för sent eftersom att jag gick vilse. Vi skulle till en osynlig sal typ... Men men. Det gick väl bra när jag väl kom dit tror jag ;)
Väl hemma efter dagens skola så läste jag lite innan jag faktiskt somnade en sväng i soffan. Jag somnade med linserna inne vilket inte är så skönt...ja alltså det är inte oskönt att somna i dem, men när jag vaknar så får jag inte upp ögonen för att de har torkat ihop...och då sov jag ändå bara i ca. 20 min. Nåja, nu ser jag på Hollywoodfruar men ska stänga ner och skynda mig iväg till personalmöte.

Ikväll blir det att göra en ny design. Jag känner att det är dags nu igen...
Ha en trevlig kväll allesammans! :)

1 kommentar:

Rebecca sa...

Jo jätte trevliogt var det att du kom hit :)