tisdag 30 november 2010

I morse landade vi i Stockholm och jag har redan hunnit inhandla en alldeles för dyr kappa, en billig mössa, hårspray och deo. 
Jag har även hunnit äta en supergod pizza till lunch, med oxfilé, bearnaisesås, fetaost, oliver, tomater, ost skinka och ruccolasallad. snacka om mums! 
Efter lunchen åkte jag iväg och hälsade på Anna och några av hennes klasskompisar på skolan. När Anna hade slutat så gick vi på stan en stund men båda hade så ont i våra magar så vi åkte åt var sitt håll sen haha.
Till middag gick Gurra ut och fixade med lite Fisch n' chips hem ;) Efter det så kom Tina på besök en stund :)

Nu ser vi på tv och sen blir det sängen för imorgon blir det en tidig morgon eftersom att Gurra ska jobba och jag ska plugga. Jag har läst ut en av 4 böcker som helst ska vara lästa innan imorgon kväll. Upptäckte dessutom att en av dem var på engelska. Yes! Eller så inte!
God natt allesammans!

Inga kommentarer: