onsdag 24 november 2010

Gissa vad jag har haft för mig på morgonen?
Skotta naturligtvis...
Jag vaknade strax innan kl 9 och det var passande eftersom att Gurras pappa kom i samma stund och kollade på pannan. Ja alltså pelletspannan gick ju naturligtvis sönder natten mot igår, passande när Gurra skulle till Stockholm. Jag vet inte vad det är men den går alltid sönder när han ska bort...och så jag då som inte fattar hur man ska göra... När vi bodde i Östervik så hade jag lärt mig hur man bytte till el men här har jag inte gjort det än...förrän igår kväll då Gurras pappa visade hur jag skulle göra :) Så nu är det lugnt fast den är fortfarande trasig men Gurras pappa kan ju alla möjliga knep så det är ju toppen att ha en sån så nära :)
Ja, jag gick som sagt upp och har skottat fram till nu. Jag blev helt slut kan jag lova...fast snart ska jag ut och gå med lilla Gibbe också. Det blir nog bara skönt för det är jättemysigt väder ute :)
Sen idag ska jag ägna mig åt denna roliga läsning...
Ja det är faktiskt rätt "roligt". Jag är nog inte född till att försöka kämpa för kvinnors rätt i samhället, tyvärr alltså... Nåja, det ska göras!
Om jag hinner ska jag även börja julpynta.
Det sjuka är att nu när jag har väntat så länge eftersom att jag inte har vågat julpynta före alla andra så är jag inte ens lika sugen :( Det är ungefär som när vi skulle försöka hålla oss från att käka skrovmål på i alla fall 2 veckor...det slutade med att jag inte har något sug längre. Attans ;p
Jajja, ha en bra dag allesammans! :)

1 kommentar:

my sa...

eller hur ;D
jaha, jamen det är typ jämt nåt knäppt känns det som ;o
jaa jag hoppas jag kan he igång ljusstaken nu när det blir mörkt ute, det blir nog mys :)
nää den låter inte intressant alls haha jag har ingen aning vad den handlar om, typ "hur man ska hitta ett jobb och behålla det" har inte världens bästa inställning till det just nu, men jag måste ju gå annats får jag ju inga cash :( lät den fortfarande intressant för dig? ;)