söndag 21 november 2010

Gårdagens utbildning gick bra och otroligt fort för att ha varit från 10-17.
Idag väntar samma sak så jag ska strax börja åka in till stan.
Efter utbildningen så skjutsade jag Anna till Lisa och passade på att kolla på hennes lägenhet. En supermysig liten etta var det :)
Efter det så drog jag till Marie en sväng och målade naglarna.......
Marie skaffade för övrigt Facebook igår, och det mina vänner, det är faktiskt något stort för en motståndare som hon!!
Jag åkte sedan hemåt och tryckte i mig en massa chips och dipp till  
The Gray man
 http://2.bp.blogspot.com/_jNy3KSiq9_M/TD8LID3wsuI/AAAAAAAABcg/wkkl1hISohE/s1600/the-gray-man-movie-poster.jpg

Nä nu ska jag bege mig och sen ikväll ska jag kanske börja kolla om lite julsaker...
Nackdelen att bo på ett kvarter är att man inte kan julpynta lika tidigt som jag gjorde när vi bodde ute i skogen...jag som älskar julen!!!
Ha en bra dag allesammans!

2 kommentarer:

Moa sa...

Men Katta då!
Man blir ju bara less på julen om man plockar fram nu/snart. Näää, tacka vetja dagen före :P
Kram

my sa...

haha att det är hemskt, jag vågar inte he på min ljusstake eftersom ingen annan i huset eller gatan har det ;o men jag vill så gärna julpynta hehe ;D