torsdag 28 oktober 2010

Äntligen! som Ge(ä)rt äckelfjärt (ja, med tanke på hans beteende mot muggan för 1,5 år sedan så får jag faktiskt kalla honom så) brukar säga...
Jag har börjat skriva på rapporten idag och hunnit ca. 4 sidor. jag vet inte om jag har gjort rätt men det känns faktiskt relativt bra om jag ska vara ärlig :)
Nu har jag diskussionen kvar samt en massa detaljer på de andra punkterna men jag hoppas på att ha ett utkast imorgon i alla fall.
Nu ska jag dra iväg och jobba - skönt med ett avbrott i pluggandet!
Vi ska se Fucking Åmål. (Tur nog räddade Ola min dag eftersom han snällt nog lånar ut filmen :) Det kan nog bli intressant!!
Ha en bra kväll allesammans!

1 kommentar:

Mli sa...

Va glad jag blir av din kommentar! Känner mig värsta eländig, då behöver man verkligen lite uppmuntran :)