fredag 22 oktober 2010

Jag är så trött så trött. Jag har haft fullt upp hela veckan med VFU, alltså praktik... Jag var på en förskola, vilket har varit toppenkul, men naturligtvis så har jag dragit på mig en förkylning. Jag började känna det lite smått efter lunch idag. Eller egentligen redan igår då jag fick sån huvudvärk på kvällen. När jag kom hem idag så la jag mig ner och har legat sedan dess. Febern stiger och halsen gör ondare och ondare. Buhu... Tur var det dock att jag hann göra VFU:n klar!
Nu ska jag kurera mig i helgen så att jag förhoppningsvis är frisk på måndag då det är skola igen!
Förresten - detta paket låg i postlådan i början av veckan:
 Det innehöll detta:

Och kom från Anna. Hahaha! Om ni bara förstod vad det är för film så. Jag kanske berättade att vi för snart ett år sedan var och kollade på denna film eftersom att det var en "filmfestival" i stockholm där en kände en som hade gjort den här filmen. Det är en film om frukt faktiskt. Jag tyckte att den var sååå äcklig så att jag inte alls ville äta frukt på länge. Och så får jag den här i present? Hahaha! Tack Anna ;)
Nu ska jag vila en stund.
Ha en trevlig kväll och helg allesammans!

1 kommentar:

Moa sa...

Sluta vara förkyld!!!