söndag 24 oktober 2010

Fyyy vad jag mår illa idag. Om ni bara visste. UUääähh. Jag tyckte att jag luktade illa i lördags då jag vaknade. Men bara om ena armen. Jag trodde att det var jag själv som stank. Att jag hade svettats ut nå gifter eller nått...men det var inte så märkte jag idag...
Det är nämligen så att jag under nån vecka har haft kläder i högar på golvet då vi har försökt flytta om i en massa garderober här i huset. Problemet är då bara att vi även har två katter, varav en av dem gärna kissar på saker ibland. Det ännu större problemet är att det inte luktar så att det märks direkt om ni förstår vad jag menar. Jag måste alltså trycka näsan mot kläderna tills jag känner att det luktar. Men då luktar det också rejält. Jag har nu haft lukten fast i näsan hela dagen sedan jag påträffade några fler klädesplagg som stank. Frågan är nu om det går bort i tvätten eller inte... Vi får väl se. Jag har i alla fall fått in alla kläder i garderober vilket var skönt, och så har jag städat en massa för att få bort allt äckel. Fast det verkar inte ha hamnat något på golvet vad jag har märkt under dagen.
Nu ligger jag i soffan och är kräkfärdig av doften som vägrar lämna min näsa (förrutom då jag inte tänker på det såklart, för det är ju bara psykiskt nu haha).
Imorgon är det skola igen och jag ska försöka he mig dig, bara jag inte blir sämre ikväll igen.
Just ja, Marie kom förbi en sväng igår, trots att jag var sjuk, och gav mig en till födelsedagspresent så här i efterskott. Jag ska ta kort på de sen så får ni se vad det var för grejer. Supersnygga var de i alla fall! ;)
Nu ska jag ta det lugnt och kanske äta en kiwi...
Ha en bra kväll allesammans!

1 kommentar:

Mli sa...

Usch å fy för å va sjuk! Krya på dig! :)