måndag 4 oktober 2010

Ursäkta allesammans för min osociala sida men jag har oerhöööört mycket som ska hinnas läsa den här veckan. Tentan är snart här och jag känner mig överfull med information.
Jag tog en paus en stund efter middagen och hängde med på spökrunda med Edelvik. Det var jätteintressant och spännande :)
Just nu kopplar vi av med Lite sällskap - fast nu slutade det visst så nu ska vi sova.
Blir Umeå imorgon och seminarium. Jag har läst ca. 280 sidor sedan igår kväll. Jag har ont i huvudet :/
God natt allesammans! :)

2 kommentarer:

moa sa...

man funderar ju över hur frisk i huvudet man är efter såna där drömmar, men det är nog lika bra att försöka ignorera dom... =) ja, vars få man allt ifrån =)

Marie sa...

Du är så himla duktig, viktigt att du inte pluggar ihjäl dig bara, för då är det lite mening med allt, haha, glöm inte att sova ordentligt osv. Glöm inte desperate ikväll heller! :P Puss!