tisdag 5 oktober 2010

Haft litteraturseminarium idag och hur mycket jag än tycktes ha läst så hade jag ändå lyckats missa ett kapitel i en tredje bok?! Nåja, det gick ändå relativt bra. Vi har också fått sitta tillsammans i grupper med instuderingsfrågorna idag vilket var mycket värdefullt :)
Efter skola blev det badhuset tillsammans med Josefin för att träna inför morgondagens livräddartest. Jag klarade det inte idag men ska ändå pröva imorgon. Jag fick faktiskt lära mig att dyka idag och jag dök ända ner på botten av det djupa. Jag tror aldrig att jag har gjort det tidigare typ. Nåja, jag är ju ett vattendjur egentligen så jag borde ju älska att dyka men jag får panik med tanke på att jag tror att jag ska tappa andan. Det var oerhört jobbigt att simma en massa före och sedan skynda sig att dyka mitt i allt. Då klarade jag inte att ta mig ända ner eftersom att jag var så andfådd.
Jajja...nu sitter jag i soffan efter kvällens jobb på ug och hade tänkt se det inspelade första säsongsavsnittet av DH, men vad tror ni att jag märker då? Jo att jag inte har spelat in det!! Då tänker jag att jag kan se det på kanal 5...men vet ni vad jag märker då??? Jo att jag har missat sista avsnittet (möjligtvis de två sista) av förra säsongen!!!! Vem kan fixa det till mig? Kan man se det på nätet gratis och lagligt någonstans? :)
Imorgon blir det som sagt livräddarkurs kl 8.00 på morgonen.
Efter det blir det plugg.
God natt! :)

Inga kommentarer: