torsdag 7 oktober 2010

Dagen har bestått av följande:
Först och främst så försov jag mig och tryckte av varenda gång någon ringde.
Vaknade 10.30.
Fick panik.
Blev stressad.
Hoppade upp.
Lagade gröt.
La i en tvätt.
Städade toan.
Satte igång och göra en soppa.
Dammtorkade.
Dammsugade allt utom halva vardagsrummet.
Ställde soppan bredvid spisen.
Gick ut med Gibson.
Kom hem och luktade grisdynga.
Duschade.
Hängde upp tvätten.
Dammsugade klart.
Linnéa kom hit.Sen dess har vi pluggat, jag åt soppa till lunch och vid 16.30 så gick Linnéa hem och jag, vad har jag gjort? Suttit vid datorn och pluggat lite till, samt ätit den goda soppan igen.
Nu blir det strax hockey hos Maria. Jag måste verkligen vila ikväll från plugg och allt känner jag. Jag är helt sjukligt nervös men ska försöka att slappna av inför morgondagens tenta.
Annars då? Jo allt är som vanligt. Fullt upp som sagt.
Nu drar jag till Maria!
Tjingeling!

2 kommentarer:

Simone Wennberg sa...

Tack!

Det går säkert bra, det låter ju som att du pluggar jämt! Lycka till i alla fall!

Annapanna sa...

Du är SÅ DUKTIG! Och helt fantastisk som går ut och går med Gibson! PUSS