onsdag 13 oktober 2010

 Vem skulle inte vilja vakna upp och få det här? Med julpapper å allt ;) (mitt fel - jag handlar aldrig inslagspapper :p)
Idag är en härlig dag...eller i alla fall så borde det vara en härlig dag ;) Jag är hemma från skolan eftersom att jag fortfarande inte är fräsch, men jag har i alla fall ingen feber, så det är ju bra!
Snart ska jag pallra mig ut med Gibson, men först ska jag plugga lite. 
Förresten...jag öppnade det mystiska kuvertet från Anna nyss...fast det var inte från Anna, utan från Marie!! Så himla otippat att det skulle skickas från Skeå hahaha! TACK MARIE!!! :)
 Och Anna...känn ingen press på att behöva skicka något...hahhahahaha!
Ha en superfin dag allesammans!

1 kommentar:

Evelina M sa...

Men grattis i efterskott gumman!!!:) Hoppas du fick en bra födelsedag och att du får en trevlig helg!:)
Massor me kramar
/Evelina M