lördag 23 oktober 2010

Ja fy ändå. Jag hade ingen bra kväll igår. Febern steg till 38,9 innan jag bestämde mig för att gå och sova. Jag förstår inte att jag numera är helt slut då jag har knappt 39 grader och förr överlevde man 42...
Jag sov gott men vaknade först 04.10 och var jättepigg. Har man sovit i princip sedan middagen så kanske det inte var så konstigt heller haha. Men jag somnade om igen...och vaknade kl 6.55 igen och kände likadant då, men lyckades somna om en stund till men där vid 8.40 så klev jag upp. Jag lyckades duscha eftersom jag luktade skiiitilla...fy fasen vad jag måste ha svettats ut nå febergifter. Jag höll allvarligt på att kräkas av min egna lukt. Hur bra är det egentligen?!
Nåja, medan jag duschade så gjorde Gurra frukost till mig. Titta så fint han hade gjort hihi. Till och med med en Martini-bricka å allt:
Och ja, det ser ut som att jag är en pillerknaprande gammal tant, men det är jag faktiskt inte...än så länge i alla fall...
Nu ligger jag och ser på Disneydags och det var nyss Bumbibjörnarna. Kan man bli lyckligare än vad jag är idag? :p Bumbibjörnarna, snö utanför fönstret och här ligger jag i soffan och myser, visserligen med feber, men ändå :)
Ha en trevlig dag allesammans!

Inga kommentarer: