onsdag 27 oktober 2010

 Det här är jag just nu...med en massa plugg...fast okej, just för tillfället så ser jag på Grannfejden. Jag blir så förbaskad. När man var yngre så trodde man  att det inte förekom mobbing mellan vuxna, men ju äldre man blir så inser man ju att det aldrig tar slut. Jag tycker det är tragiskt...
Idag vill jag alltså ge en stor diss till alla vuxna som sitter och mobbar folk!
Så, nu känns det lite bättre ;)
Nu kanske jag ska kolla på lite skor på nätet och även ta min kvällstablett...jag började i måndags med att bara äta Omeprazol på kvällen och det har faktiskt fungerat men såhär efter kl 20 på kvällen så känns det att den behövs...
Snart kommer Gurra hem också. Han har varit borta sedan i måndags. Skönt att ha hem honom igen :)
Ha en fortsatt bra kväll allesammans! :)

Inga kommentarer: