fredag 8 oktober 2010

Tentan är avklarad - men om jag har klarat den eller ej, det återstår att se..... Det tog bara en timme att bli klar så jag gick efter det till Clara och hälsade på hon och lilla Tobbe. Han är fantastiskt gullig den lilla pluppen ;) Clara är ju också gullig...hon bjöd som vanligt på gott kaffe och många skratt! ;D
Efter det besöket så drog jag och Gurra och käkade lunch på Umedalen innan vi begav oss hemåt. Nu ligger jag i soffan och har typ nackspärr. Jag har även hunnit beställa två klädesplagg från nelly.se...mmm :)
Ikväll blir det jobb mellan 17.30-02.00 nån gång... Vi ska iväg till Boliden med ungdomarna...på skattjakt...det kommer nog att bli toppenroligt och än så länge verkar ju vädret vara med oss också...vilket är bra då vi ska vara ute hela tiden.
Nä nu ska jag snart laga lite middag.
Ha en trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer: