tisdag 12 oktober 2010

Dagen har bestått av.....att gå ut med Gibson...eller gå...kanske snarare så höll jag takten till "Lunka på, lunka på, vi har långan väg att gå..." Men vi var då ute i nästan 1,5 timme. Det är så härligt att vara ute med Gibson. Han är så fin. Anna - jag är kär i din hund! Och på tal om Anna...idag damp detta ner i brevlådan:
Undra vem det kan vara från? ;) Med tanke på att det finns en tjej som heter Anna, som har "Ingen reklam tack" i sådana bokstäver på sin dörr så känns det nästan som att jag vet ;) TACK!(jag har inte öppnat det än...men imorgon så ;)
Jag har även fått kläderna från nelly.com. Jag fick tydligen ett extra VILA-linne istället för läpplanset (vilket var bra eftersom att jag inte tål några andra läppglans än de från MK). Men tyvärr fick jag det i strl L. Hur kunde de veta att jag beställde tunikan i strl M och trycka på mig det för att kunna låtsas att jag gått ner mer i vikt än vad jag egentligen har? Var det en pik att skicka ett i strl L så att jag ska träna mer? Eller ska jag äta upp mig till L igen kanske? Hmm, vem vet. Linnet såg faktiskt lite tältliknande ut om jag ska vara ärlig. Ett kort tält. MEN. Jag orkar inte ta några bilder på kläderna. Det lär ni ändå se efter helgen då jag har använt dem...eller ja imorgon ska jag ju använda dem också naturligtvis ;)
För imorgon får jag minsann besök. Hoppas bara att jag är frisk!!!!! Mår inte alls bra...har inte jobbat ikväll utan bara legat och vilat. Pust.
På tal om kläder. Jag har inte fått kavajen som jag vann på tradera däremot. Jäkla skit. Jag har mailat och får inte svar...hmm...jag kanske är lurad... på typ 15 spänn haha. Nåja, jag ska fasen i mig anmäla det ändå ifall jag inte får den!

Nu ska jag se DH och sedan sova. Blir hemma från skolan imorgon också så att jag slipper bli sämre och inte kunna ta emot besök! 
Nä, lite kvällsfika på det här så!
Ha en trevlig kväll allesammans!

1 kommentar:

Anna sa...

Haha, de där hade verkligen kunnat vara från mig men denna gång är det faktiskt nån annan som varit finurlig! :) Imorrn får du se till att svara när jag ringer! PUSS och krya på dig!