söndag 25 november 2012

Vilken natt! Millie somnade redan 20.30 igår...i våran säng... Hon vaknade till två gånger och sökte någon att mysa med men somnade om igen med lite närhet. Hon vill gärna vara nära mig nu. Lite separationsångest tror jag...men det är ju mysigt än så länge så :)
Och lagom till Millies sovtid mitt på dagen så åkte vi in till stan då vi skulle hälsa på Magnus, Ullis och lilla Ellen :D
Vi åt först lunch på CK innan vi åkte dit och snacka om att det är härligt att kunna ha Millie i en stol bredvid sig och ge henne lite puré. Det är toppenbra och man behöver inte stressa ihjäl sig även om det egentligen är hennes mattid för även om hon än så länge bara äter inte ens ett kryddmått så är hon så nöjd så!
Väl framme hos Magnus å Co. fick vi ju se Ellen för första gången. Snacka om söt tjej!!! Vi blev kvar där hela dagen och blev bjudna på både fika å middag. Värsta lyxen. Mycket gott å så trevligt sällskap! Helgen kunde inte avslutas bättre :)
Och på tal om trevligt sällskap och god mat! - gårdagens födelsedagsfirande hos Gurras syster bjöd på samma sak. Värsta lyxhelgen. Mysigt värre!
Åh jag fick just en så fantastisk nyhet! En ny bäbis har kommit till världen idag/ikväll? Jag vet inte riktigt när ;) Och jag vet inte om det är en pojke eller flicka men jag gissar på en pojke ;)
Älskade Sara (min barndomsvän) och hennes Nicke (Millies gudföräldrar) är de nyblivna föräldrarna :D
Grattis!!!!!
Nu har Millie lagt sig för att sova och jag tror att jag ska plugga lite. Jag hade tänkt ut å gå men jag måste nog prioritera plugget.....
Ha en fin kväll allesammans! :)







Inga kommentarer: