onsdag 7 november 2012

Gårdagen bestod av ett stadsbesök tillsammans med Millie å så mamma. Vi käkade lunch, shoppade täckbyxor till mig och en overall till Millie. Eller två overaller blev det. En i mjukt tyg?! Och en riktig vinteroverall :)
Igår kväll pluggade jag precis som i måndags och även ikväll. Det blir mycket kvällsplugg men det gör inget just nu tycker jag. Jag trivs med att vara ledig på dagen och kunna ta tillvara på tiden med Millie :)
Idag skulle vi egentligen till Umeå men Gurra hade så ont i ryggen och Millie verkade vara förkyld igår så vi blev hemma idag. Millie och Gurra sov till 9.30!!!! När jag ammade Millie kl 05.30 så var hon jättepigg å ville inte sova så hon fick komma till våran säng å sen sov hon gott igen...å snurrade och låg tvärsöver hela tiden. Med huvudet tryggt mot mitt och fötterna i Gurras ansikte. Jag flyttade henne 3 ggr men hon bara snurrade till sig igen haha.
När de väl hade vaknat så drog jag och Millie på Liten & stor där Millie trivdes jättebra och var på toppenhumör :) Sen drog vi vidare till Maria där jag fick lunch och trevligt sällskap :D
Väl hemma igen så sov Millie en stund innan vi busade i soffan och Millie försökte vända på sig :) Det går inte riktigt än men snart kanske ;)
Nu ser vi på tv och ska fika kvällsfika.
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: