lördag 10 november 2012

Igår hade ett mål i min viktnedgång nåtts; hårdrockajeansen gick med nöd å näppe på igen!! Fast egentligen har jag inte gått ner något mer i vikt haha. Det måste vara bäckenet som har gått ihop sig. För bara 2 veckor sedan trodde jag ALDRIG att de skulle gå att få på igen. Dock är knäppningen lite dåligt till för degmagen å ärret än så jag kan inte sitta i dem. Men! Med ett bälte istället för knäppningen å så ett linne under som skyddar det onda mot ärret så sitter de bra tycker jag :D
Kanske att jag tar dom ikväll ifall det blir partaj! Nyktert alltså :)
I övrigt så har vi sovit bra i natt. Det är dock lite svårt att få Millsan att sova igen efter 04.00-amningen! Men men.
Snart blir det en prommis ner på byn för att ta ut pengar å kanske handla lite också.
Jag pratade förresten med brorsan som är i Australien via Skype i mobilen igår. Han hade det rätt bra men jag tycker att han ska komma hem!
Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer: