måndag 12 november 2012

Dagarna bara springer iväg!!
I lördags drog jag i alla fall till Tina efter att Millie lagt sig för att sova och senare drog vi på hockeyfesten. Ja festade till det med alkoholfritt öl och alkoholfritt vin. Mums var det!
Igår var det Gurras första Fars dag och i present fick han ett kort som jag å Millie hade knåpat ihop. Hon fick välja färg (jag höll färgpennorna framför henne och den först hon rörde tog jag å öppnade åt henne) och rita med hjälp av mig (hon tyckte att det var kul att dra pennan på papperet ;)) :))
Sen åkte vi till min farfar och hälsade på. Han bjöd på tårta å annat fika och gott sällskap. När vi kom dit höll han på att koka av älgben som min pappa hade gett honom. Jag är imponerad av min farfar som lagar sin mat själv vid snart 91 års ålder! Frysen hans bestod av egenkokad sylt (hjortron, lingon osv), fläskpannkaka, tärnade rotfrukter till framtida köttsoppor och tjälknöl.
Duktiga han :)
Efter det så drog vi till mamma å Hans där vi käkade middag å ännu mer tårta.
Idag har jag å Millie varit på Liten & stor sen handlade vi å gick en lite längre väg hem för att få motion ;)
Ikväll har jag pluggat tills ögonen stod i kors. Tills nyss alltså. Nu ska jag sova.
God natt allesammans!

Inga kommentarer: