onsdag 21 november 2012

Inga bilder idag. Det har jag inte hunnit med ;)
Dagen har bestått av Liten & stor å sen ett besök hos Maria :) Millie sov 2 timmar i vagnen ute idag (hade den på Marias balkong). Sen har det visserligen inte gått att söva henne ikväll men. Jag är trakt slut ikväll å vet inte alls hur jag ska hinna sova och plugga. Hjärnan fungerar inte riktigt. Tur att Millie är en glad liten kicka. Idag har hon lärt sig att prutta med munnen. Ni vet att he ut tungan och som spotta. Jag har gjort så mot henne å nu idag härmade hon mig å sen har hon hållit på hela dagen med det. Hon har även spottat mig i ansiktet två gånger då det har blivit mycket saliv i hennes mun haha!
Och så har hon vänt sig två gånger idag också :) Det händer mycket nu! :)
Nä nu ska jag försöka sova få se.
God natt allesammans! :)

1 kommentar:

Kerstin Andersson sa...

Har tittat på bilderna och kan bara säga "oj såå söt hon är". Man vill bara krama och pussa på henne.