måndag 19 november 2012

Natten till idag så sov jag å Millie ensamma här nere då Gurra skulle jobba i Sthlm idag = tidig uppstigning = viktigt med lite sömn. Det resulterade i att Millie sov i våran säng från kl 03.30 i natt. Första gången som hon fått sova i våran säng så länge ;)
Idag har jag hunnit bada Millie, duschat av mig själv, promenerat ner till mormor där även mamma var, gått på Liten & stor, gått tillbaka till mormor å käkat middag, promenerat hem, tvättat två tvättar, sorterat ur mina garderober och försökt söva Millie. Inget gick ikväll så till slut la jag mig med henne i soffan å då slocknade hon tätt intill mig... Sen bar jag henne till sin säng där hon har vaknat till två gånger men somnat om efter lite vaggande i min famn. Medan hon Har sovit har jag hunnit plugga lite också. Värsta Solsidan-inlägget ;)
Nu vill Millie ha mat.
Sov gott allesammans! :)





Inga kommentarer: