torsdag 15 november 2012

Få se. Vad är det för dag idag? Torsdag ja. Dagarna bara springer iväg! Jag tycker att jag nyss har sett ett tv-program den ena veckan då det helt plötsligt är dags att se det igen!!
Igår gjorde vi oss klara för att gå på Liten & stor då Empan ringde och bad mig hämta Tindra på skolan. Hon hade fått nå utslag och var röd å uppsvullen + lite feber. Så jag hämtade henne och vi åkte hem till dem. Hon blev bättre men inte helt bra under tiden jag var där. Conny kom hem efter en timme. Det var i alla fall inget farligt som jag förstod det sen. Tur det!
På kvällen rensade jag bokhyllorna här nere i vardagsrummet och bar upp en av dem samt flyttade den andra. Julgranen ska ju rymmas nånstans i år också ;)
Idag har vi varit i Umeå och vi kom hem där vid 15-tiden. Då drog vi direkt och vägde lillbumpan. 7,5 kg väger hon nu :)
Väl hemma igen så har vi myst i soffan, ätit middag och badad Millie. Nu ska hon sova för hon är såååå trött redan. I vanliga fall brukar hon börja äta kvällsmat vid 18.30 men inte idag. Kanske hinner jag på gymet då? Eller badet? Eller blir det plugg kanske? Förmodligen det sistnämnda då det verkligen behövs mest.
Nåja.
Ha en fin kväll allesammans!



Inga kommentarer: